Parispirasjon: Januar salg

Pariserne er tullete etter salg, og her er januarsalget virkelig tiden for å gjøre kupp. Nesten alt i butikkene er nedsatt med 40-50%, og pariserne tar seg fri fra jobb for å jakte kupp rundt om i byens butikker. Vesken du har drømt om hele høsten, den lekre vinterkåpen eller et par nye støvletter er ikke lenger uoppnåelig når alle, fra Zara til YSL, kutter prisene.

Jeg er ofte innom BHV(Bazar de l’Hotel de Ville), som er en litt rimeligere variant av Printemps og Bon Marche. Her har de bla en egen 5 etasjes avdeling for herrer. Der var vi her om dagen, og det var ikke min kjære mann som fant drømmeplagget på halv pris, men jeg! Denne fantastiske jakken fra det franske merket Sandro var nå på 50%, og i str small var den helt perfekt til meg! Gutta bak kassa syntes det var veldig artig når jeg spurte om å få prøve😉 Den ble desverre hengende igjen på stativet foreløpig, og med mindre noen har vunnet i lotto på mine vegne, blir den nok hengende der… Men ikke for det, rett bort i gata fra BHV fant jeg et annet plagg som har vært på ønskelisten lenge. Den perfekte, myke vintage skinnjakken hang å ventet på meg, og den fikk bli meg hjem!

Vintagebutikken jeg handlet på er forresten helt fantastisk, og neste gang jeg er innom skal jeg ta noen bilder så dere får se🙂

Parispirasjon: Januar salg

Håper alle nyter en avslappende/spennende/innholdsrik/smakfull/sløv lørdag🙂

Bisous

Legg igjen en kommentar

