Moi: Chocolate chaud

De siste 2 dagene har det endelig vært sol og ingen regn, og det det betyr fortauskafe! Med meg hadde jeg de 2 kjekkeste gutta i Paris😉 Verdens tøffeste hund fikk testa den nye Marius genseren sin, og sjarmerte Pariserne i senk. Jeg nyter synet av menn med hatt og tror det er noe av det jeg kommer til å savne mest når vi er tilbake i Norge. Etter å ha varmet hendene på en kopp chocolate chaud var vi veldig fornøyd med tilværelsen og syntes vi er veldig heldige som får lov å nyte sånne formiddager i Paris.

16.1.2012 16.1.2012 16.1.2012 16.1.2012

Her er det sightseeing på planen for helgen, med koselig besøk fra Norge. Ønsker alle en strålende helg!

Bisous

3 thoughts on “Moi: Chocolate chaud

  1. Så fine dere er, alle tre! En skikkelig helnorsk hund i Paris, hihi. Kos dere med besøket! Jeg skulle veldig gjerne ha vært der med dere. Klem og god helg!

Legg igjen en kommentar

