Parispirasjon: snø

Mitt ønske for vinteren i Paris er mange milde dager der man kan sitte på fortauskafe med en Café creme og en croissant.

Men jeg ønsker meg også en dag med snø. En dag der Paris opplever den stilleheten som kommer når alt er dekket i hvit nysnø(Er Paris noen gang stille?). Å kunne finne et sted der jeg er den første som  setter mine fotspor i snøen. Kaste snøball med Pokker i Champ de Mars. Drikke varm sjokolade under varmelampene på en fortauskafe. Og å kunne le litt av Pariserne, som jeg har hørt går i full krisemodus ved et lite snøfall. Bilene står, butikker er stengt, flotte damer går på rumpa i snøen med høye heler. Da kan vi komme som stolte, barske nordmenn med boblejakke og vintersko, og nyte synet av Paris i hvitt.❤

Thecherryblossomgirlsnø thecherryblossomgirlsnø2 Thecherryblossomgirlsnø3

Disse vakre bildene har jeg lånt fra bloggen http://www.thecherryblossomgirl.com

 

Ha en strålende søndag!

 

Bisous

3 thoughts on “Parispirasjon: snø

  1. «…flotte damer går på rumpa i snøen med høye heler…» Jeg ler:) Det beste når man detter er å ha noen å le med, så jeg skulle stilt opp.

Legg igjen en kommentar

