Moi: oppskrift på en litt bedre morgen

Leiligheten vi bor i her i Paris er en møblert personalbolig som huser nye kokker hvert år. En super leilighet, midt i smørøyet. Men den hadde et stort minus. Det som en gang hadde vært lekre hvit håndklær, var nå heller ulekre og lysegrå. Og sånt kan jeg ikke leve med! Løsning: tekstilfarge! Hurra for tekstilfarge! En runde i vaskemaskina, og vips hadde jeg superlekre blå håndklær som gjør at jeg smiler om morgenen. Kombinert med friske blomster på vasken, en dæsj parfyme, en sky med MayaWater, og jeg er klar for en ny dag!

Håper dere også har hatt en strålende morgen!

Bisous

2 thoughts on “Moi: oppskrift på en litt bedre morgen

  1. Til tross for iherdige forsøk er jeg enda ikke blitt en av de damene som kan bære hvitt uten å søle. Derfor kan jeg si amen til tekstilfarge som mang en gang har reddet noe som syntes å bli avskjed med et elsket plagg. De håndukene ble kjempelekre.

Legg igjen en kommentar

