Moi: velkommen / bienvenue !

Hei! Jeg er Mari-Mette. Kokk, kone, hundemamma, livsnyter, realist, optimist, pertentlig(i følge min mann), snill(også i følge min mann, etter at jeg stirret på han lenge), nordmann, rødhåret, innflyttet Parisienne, søtmons og nå; blogger! Velkommen til Kokk&Chanel! (kokk-0 chanel, got it??)

Je t’aime: 

Blomster

Sukker

Champagne

Hunder, i alle størrelser

Mat

Menn med hatt

Paris

Sommer

Høst

Mannen min

Chanel

H&M

Sko

Duftlys

The Beatles

Vår

Notatbøker

God kaffe

Blå himmel

Vindusshopping

Paris

Je n’aime pas:

Snø (bortsett fra 22-31 desember, da er det greit)

Rot

Å være sulten

Sure mennesker

Tom bankkonto

Oppskrifter som ikke fungerer

Regn

Døde blomster

Kald seng

Å stå opp før 09.00 (yrkesskade…)

4 thoughts on “Moi: velkommen / bienvenue !

  1. Hei fine jenta🙂

    Jeg skjønte den,Kokk&Chanel!🙂 hehe Savner deg! Så flott at du har begynt å blogge, da kan jeg følge deg her!🙂 Hils din kjære mann:)

  2. Dette er utrolig spennende å følge – så flink du er til å skrive, ta bilder og formidle inntrykk både fra byen, livet, stemningene og kjøkkenet. De er heldige som får ha dere to som kokker på kjøkkenet. Arne

Legg igjen en kommentar

